Massa bilder..

Ja det har jag lagt upp i min bilddagbok på endel marsipanfigurer jag gjort idag på min praktik. Har bilder från den 25/9 framtill idag, sen säkert fler bilder kommer kanske imon eller senare på veckan. Så det är bara att hålla sig uppdaterade och lämna gärna en kommentar, antingen här i bloggen eller på bdb.

Ha en bra kväll. Ska snart äta mat, så sen blir det kanske att ta lite lugnt framme tvn, är ruggigt trött, går som jag aldrig har gjort förr. Ca 1timmes promenad om dagen, och då är inte tiden jag går och står i bageriet inräknat. Fy tusan vad trött i benen och framförallt i svanken jag är. Men det blir nog bättre efter några dagar när man "lärt" kroppen att jag kommer gå såhär mycket och så länge under en tid. Kolla gärna in stället där jag praktiserar på, deras hemsida, massa häftiga saker jag kommer att få vara med om och lära mig. Tårtverkstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback