Tårta

image180

En tårta jag gjort på Tårtverkstan i Täby/Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Nadine

WOW vad du är grym på tårtor!! Vilka detaljer! Hade jag bott närmre hade jag lätt beställt varenda tårta hos dig!

2007-10-16 @ 22:49:40
Postat av: Dewdrops

Nadine: tack så mkt. :P vart bor du då? jag är bara här på praktik.. jag bor längre ner i landet :)

Postat av: susette

Blev väldigt imponerad av dina tårtor väldigt fina!! Jag skia ha kalas på lördag för min son o skulle kunna tänka mig dajm tårtan eller fotbollstårtan. Har du lust att dela med dig av recepten? Jag vore väldigt tacksam för det.
>Mvh Susette

2008-02-17 @ 23:35:23
Postat av: amanda

Hej snygg tårta:D
jag undrar om du har ngt recept på Swartzwaldtårta?! skulle vilja göra en sån till min födelsedag på lör :D

:D mvh Amanda

2008-03-04 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback