Musiklista

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
- Monsoon

2. Kommer du komma långt i livet?
- A life to live

3. Hur ser dina vänner dig?
- More

4. Kommer du gifta dig?
- Apologize (!?)

5. Vad är ditt livs themesong?
- This years love

6. Vad är ditt livs historia
- Natalie

7. Hur är skolan för dig?
- If that's ok with you

8. Hur kan du komma framåt i livet?
- Good enough

9. Hur kommer imorgon vara?
- All that I'm living for

10. Vad är det bästa med dina vänner?
- I just can't help it

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
- The one

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Don't you know me

13. Hur är det med ditt liv?
- Emma, Emma

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- Minute after minute

15. Hur ser världen på dig?
- Sail away

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- If only you

17. Vad tycker dina vänner om dig?
- Remember tomorrow

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
- Catch me when I fall for you

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
- The arrival

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
- Giftig

21. Kommer jag någonsin få barn?
- Sorry, blame it on me

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- Beautiful girls (!?)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
- Håll upp händerna för Stureplan

24. Har du några tips till mig?
- Don't turn your back on me

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
- Gimmie more

26. Vad är min danssång?
- Don't hate on me


Gör denna listan ni med, himla kul. Vissa låtar passar in ganska bra.. och andra inte!?


Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag har gjort en liknande lista förut, det är kul när det låten passar in med frågan. :)

Svar: I butiken sade de att äpplena gick åt fort och att leveranstiden var 2 månader.. men de borde få in fler allt eftersom tycker jag.. Det kostade 890:-

Postat av: Kina

haha denna va ju bäst i din lista "12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Don't you know me" Tss....

Kram

2007-10-17 @ 17:23:06
Postat av: Dewdrops

Kina: ja, hihi. men sen var det låtar som man blev lite.. humm :´( typ.. kommer du få barn? Sorry, blame it on me.. kommer du gifta dig? apologize.. hmm, jaja! men mim begravningslåt passar rätt bra, minute after minute.. :P

2007-10-17 @ 17:32:21
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Desirée

Jag ska nog ta och göra listan ikväll. :) Men ja, vissa låtar passar ju inte alls.

Svar: jag trodde inte heller att den var så dyr, om det inte hade varit för att jag varit sugen på det så länge och att det bara fanns ett kvar, hade jag nog inte slagit till..

2007-10-17 @ 17:51:29
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Sandie

Gjort den förut =) den e rolig =)

2007-10-22 @ 23:00:04
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Mari

Dags å uppdatera lite här nu du! :-P
Svar: Japp, det är det som är meningen, att det ska bli långt ^^, Jeansen kostar blotta 299 (!!).

2007-10-24 @ 22:02:24
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback