Tattoo

Ja då är det dags igen, för andra gången men den tredje tatueringen jag har. Ska även göra den på People i Karlskrona där jag gjorde mina andra.. tycker dem är jätteduktiga där, har dock inte blivit tatuerad av Caroline som ska göra det denna gången, men hon verkar himla duktig och den jag ska ha är inte så krånglig eller massa mojs omkring. Jag har ju tjatat om att jag älskar Gigi D'Agostino, ja nu ska det bli tryckt på kroppen att jag älskar det han gör. Hans musikvideo Bla Bla Bla, den gubben som är med där ska jag ha vid troskanten. Ska bli så himla kul, är så himla spänd för det, man vet ju aldrig hur det känns just där. På ryggen var det skönt att tatuera sig på men fotleden.. åååh! Aldrig mer! Det bestämda datumet är den 26/6.. ett tag till, men tiden går ju så himla snabbt nu för tiden.
image102 <-- En tuff bild på gubben



En glad nyhet, jag har fått ett extra jobb, eller extra vet jag inte, men jag jobbar på helger på en Fiske restaurang.. är himla kul, många trevliga människor och jag trivs jättebra. Även om jag bara jobbat där två gånger. Men har fått några tider som jag ska in och jobba, kommer även få fler och fler beroende på om det är någon sjuk så hoppar jag in. Har även fasta dagar jag jobbar. Jag är jätteglad, även om restaurang branschen inte är jätte välbetald men det är ju alltid någon peng på kontot. Jag som aldrig haft jobb innan är bara glad att få in kanske en tusing i månden. Blir ju mer men Ni förstår nog vad jag menar =) Är glad iaf.

Hittade en sida på internet där jag vill ha mycket ifrån när jag fyller år. Så Ni som känner mig som läser detta, kolla in HÄR. Det är så mycket jag vill ha, ska nog skriva en önskelista och sen vilken hemsida det finns på.. hihi! Jag är ingen som önskar sig kläder eller presentkort.. eller det är ju alltid kul att få såklat, men eftersom jag vill öppna eget någon dag vill jag ha förberett mig ett bra tag innan. Om Ni förstår? =D Ja det var väl allt för idag. Blev längre än vad jag trodde, hehe! När jag väl kommer igång kan jag inte sluta.

Gullinatti!

Kommentarer
Postat av: Mari

Gullinatti!! Hahaha underbart!! :-D Vilken nostalgi ;-)
.
Vill så gärna följa me dig när du ska tagga dig.. men är rädd att vi inte kommer köra förrän dagen efter vid den tiden :-S Fan..
På mig kittlades det mest å bli tatuerad där.. det skorrade mot höftbenet å så.. :-P Så min mage vibrerade.. hahaha :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback