Ehm ja?

Jag skriver som min systeryster, jag har bloggtorka.. hjälp mig komma på olika saker att skriva om. Det är verkligen hur svårt som helst vissa dagar!!?
Snälla hjälp mig med förslag! =)
image93

Kan berätta att jag har Företagsekonomi prov på tisdag och dumma mig tar aldrig och sätter mig för att läsa till det. Jag gör absolut allt annat som jag inte borde göra. Dumma dumma mig! Hoppas att provet går bra ändå, det är nog inte så svårt egentligen, uppgifterna som han skrev till mig var ju ganska enkla så. Håll tummarna för mig iaf =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, jag har också lite bloggtorka nu, jobbigt.Så jag lägger in typ bilder och listor eller så, inte så kul alltid kanske. men alltid något! :)

Postat av: maria

jobbigt när man har idé´torka alltså:/

2007-05-07 @ 19:04:17
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback