Citronpajen

Nu är jag relativt frisk så jag gjorde citronmarängpajen jag skrev om innan, den blev ganska god, kunde varit mer citronsmak och marängen blev inte som den skulle, eftersom jag tror det var fukt i skålen när jag vispade.. uuh! =( Men jag lägger ändå upp en bild på den, jag dekorerade den med lite godiskulor för att få en fin färg istället för bara vitt.


Tog även en bild på hur den såg ut när man hade delat den och lagt upp på tallriken, så Ni vet hur den ser ut inuti =)

(Varning, dålig bildkvalite)

Ja nu har jag gjort det. Ska gå och äta lite nu, ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Estelle

Mmmh!

Postat av: Dewdrops

Estelle: japp jag vet, men den kunde smakat mer citron tycker jag, så man kan säkert ha mer citronsaft än vad det står i receptet.. men annars e det kanongott.. värt att testa kan jag ju säga.. =)

2007-03-20 @ 17:27:10
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback