Viktigt inlägg!!

Hittade det här VIKTIGA inlägget hos syrran
image260
HUND I VARM BIL!

När du ser en varm hund eller annat djur i en bil SMS:a bilnumret till: 71456

Då får du tillbaka namnet på ägaren till bilen och du kan ringa nummerupplysningen för att få fram telefonnumret. Då kan man ropa upp förarens namn på t.ex utställningar, vid varuhus, köpcenter eller liknande tillställningar.

Delge så många du kan denna informationen. Ju fler som vet om detta, desto större chans att vi snabbt kan klara hundarna om vi stöter på detta.

Man får krossa rutan på en bil om man märker att hunden mår dåligt och det inte finns någon polis i närheten. Man kan även låtsas att man är dålig på att sikta och råka slå sönder lite annat på bilen också, ett litet tips bara!


Kopiera och klistra gärna in i din egen blogg så kanske vi tillsammans kan rädda livet på någon instängd hund i sommarvärmen. Ha en skön sommar allihopa!!

Kommentarer
Postat av: izza

hej söt, såg att du skrivit på min blogg :)
jag har flera saker som ligger som jag vill sälja. både egengjort och saker jag köpt.. jag är så duktig på att köpa saker - och aldrig använda det haha :)

Postat av: izza

svar: annars kan du ge mig din mejl så får du första tjing :)
eller så kan du slänga iväg ett mejl till mig om du inte vill ge ut den: [email protected]

2007-06-18 @ 22:23:26
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: izza

svar: jaaa, jag vet, det är skitskumt.. händer bara på vissa bloggar :/

2007-06-18 @ 22:37:02
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: crazyangel

Ja skulle lätt krossa en ruta om de vore så :P Lite för att dte är kul med kanske :) nää men det är hemskt hur folk kan läman hundarna i överhettade bilar... Ursh. Skulle aldrig göra det mot mina. Ok 5 minuter in på Ica men inte annrs.

2007-06-18 @ 23:14:54
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback