Pffjuu

Gud vilken värme det är idag. När jag steg upp idag (vid nio-tiden) så kollade jag på termometern vi har i fönstret.. 28C!!! Aaah... Så varmt, å vi har liksom lägenheten så vi har morgon sol, blir så himla varmt, vaknar ganska tidigt på morgonen å är svinvarm.. Får sova snart med bara påslakan å så har vi fönstret öppet typ året om, det är verkligen jättevarmt att sova två stycken i en sovalkov =P Får se vad som händer ikväll, har ingen aning om det, blir säkert en film. På söndag ska jag jobba, börjar klockan 9.00 och jobbar väl till cirka 20.00 tiden skulle jag tro. Ska kanske även provjobba på ett annat ställe, dem skulle ringa mig när jag kunde komma in. Så får vi se hur det går. Det känns som om allt går bara framåt för mig. Känner som om dagen i Kstad kommer gå galant, vet inte varför men jag bara känner det på mig. Får sån bra hjälp av Nina på Sjölands konditori också och det tackar jag så mycket för. Tackar även Er läsare som hjälpt mig med olika förslag till tårtor. Men nu har jag verkligen bestämt mig. Jag ska ta med mig en kamera och fota den så Ni får se hur det blev sen. (Om den blev bra). Ska ju även ha en liten intervju där dem frågar lite frågor, tror det kommer gå bra det med, jag är så säker på vad jag vill göra i framtiden så det är självklara frågor för mig som jag kommer få svara på. Ska flytta hem sen i nästa vecka eftersom nu idag är praktiken slut och jag har inte mer pengar att betala mat för eller nånting. Men kan ju va skönt att få sova i sin egen säng nångång. Det var väldigt länge sen sist =P Jaha, nej nu ska jag gå och äta lunch, Korvstroganoff med makaroner. Låter väl gott? Hehe..
Ha det bra i värmen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi ja sova brukar oftast lösa det :P Känner du dig piggare idag :P

Postat av: Sandie

Ja visst e det varmt? Jag sover på övervåningen hos pappa... totalsvettigt =)

2007-06-08 @ 13:23:01
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback