Mobiltelefon

Sitter här och funderar på en ny telefon, har verkligen tröttnat på den jag har nu; Samsung x660 (fast röd).. ingen telefon jag kan rekommendera, men det är ju bara enligt mig. Har funderat på en Nokia 5300 men alla säger att den är jättedålig, att den blir lätt repig och går jättelätt sönder om man ens tappar den lite på bordet eller liknande. Dem flesta säger att jag ska ha en Sony Ericsson och ja, jag kan hålla med om att alla jag känner som haft en har aldrig haft några problem. Så kanske får det bli en sådan, men då står det mellan 3st olika.

image121

Har svårt att välja, alla har ju självklart något negativt med sig och även något positivt får jag hoppas. Det står emellan Sony Ericsson w810i, Sony Ericsson z610i och Sony Ericsson k550i. Svårt val. Kan någon hjälpa mig, ge tips och förslag?
Det jag har läst är att w810i har bättre kamera än k550i och att z610i blir väldigt lätt kladdig (inget problem för mig), och w810i´s högtalare låter som om man har sprängt den ett antal gånger. Så jag vet inte, har ni något förslag.


Vad för slags mobiltelefon använder ni idag och vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Mari

Snajdigt..
Du vet jag har ju en S.E K610i å är grymme nöjd me den :-P Kameran är inte den bästa, det hade vart bättre om den haft blixt.. om det är det du ville satsa på :-P

Postat av: Mari

Alltså.. du kan aldrig, aldrig, jämföra en mobilkamera med en digitalkamera! Du kommer inte upp i de pixlarna, så glöm det direkt! Men däremot kan du satsa på en som är lagom duglig.. du vet, det är nog 5 pixlar i eran, min har 6, å jag tycker inte det är jättebra direkt.. men det duger absolut. En mobil ligger på 2 pixlar. Min iaf.. Sen finns det de med fler, men det blir ändå aldrig lika bra som en digitalkamera..

2007-06-14 @ 21:07:20
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback