Hjälp mig..

Jag börjar få lite beslutsångest.. hatar när det händer! När jag skrev en gång innan att jag behövde hjälp med tårtan jag ska göra på provet så fick jag jättemånga bra tips. Men jag börjar "ångra" mig lite nu, funderade ju på att göra en bröllopstårta med marsipanrosor på. Men vad skriver man på en sån tårta, utan att förstöra allt!? Tänkte göra något liknande som Detta. På den sidan kan man trycka på olika bilder för att sedan se hur dem gör figurerna. Vissa kan jag ju inte göra eftersom man behöver formar till dem. Men snälla hjälp mig nu igen. Är tacksam för svar och alla sorters tips. Ska jag hålla fast vid bröllopstårtsidén? vad ska jag skriva på den isånna fall? Ska jag göra något annat, kanske en doptårta, studenttårta eller kanske en vanlig barntårta? Åh, jag blir galen snart. Tiden går snabbt, snart står man där nere och ska börja baka. Alla tips och ideér är välkomna!

image108

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tycker att en doptårta hade vart fint kanske? Då kunde du köra på de där små barnfigurerna som jag visade dig en gång, minns du? :-)

Postat av: Sandie

Varför inte en studentårta? I form av en studentmössa? Eller liknande... snacka om projekt.. HEJA på dig att du kan =)

2007-06-03 @ 13:01:17
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback