Hemligheten

Jag läser en så otroligt bra bok som jag verkligen MÅSTE rekomendera. Boken heter "Hemligheten" och är skriven av Rhonda Byrne. Ska skriva vad som står på baksidan, vill ju inte berätta för mycket om den, ni måste läsa själva =)

HEMLIGHETEN har förts vidare genomårtusendena från generation till generation - eftertracktad, gömd, stulen, förlorad för världen och på sin tid förvärvad för stora summor pengar. Några av historiens mest framstående människor, bland annat Platon, Galileo, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein och många uppfinnare, teologer, forskare och stora tänkare, har haft kännedom om denna uråldriga Hemlighet. Nu avslöjas Hemligheten för vår egen tids värld.

"När du lär dig Hemligheten kommer du bli viss om att du kan uppnå, bli eller göra vad helst du vill. Du får veta vem du egentligen är. Du får lära känna den oändliga storslagenhet som väntar dig."
image146
"Människor skrev om deras mirakel, hur de hade blivit fria från kronisk smärta, depression och sjukdom, om att kunna gå för första gången efter en olycka - ja, till och med om att bli frisk från att ha varit nära döden."

"The Secret - Hemligheten kan tillämpas på  olika sätt i livet, vare sig det gäller hälsa, relationer, lycka, yrkeslivet eller pengar, och dessutom i samspelet med andra människor. Budskapet handlar om att återupptäcka den dolda, outnyttjade kraften i sitt inre, och den vissheten för med sig glädje på alla områden i ens liv."

Jag har inte kommit så långt i boken, men änsålänge så är den kanonbra. Verkligen en bok ALLA borde läsa. Såg "reklam" om den på Oprah och kände att "Den måste jag läsa". Finns att låna på ett bibliotek, eller dem som vill kan ju alltid köpa den i en bokhandel. "The Secret - Hemligheten" finns som bok, DVD-film och även som ljudbok så det finns så alla kan få veta vad Hemligheten är.

Vad är Hemligheten? Vill du veta, köp eller låna boken!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Jag har sett filmen... Visst e den bra =)

Postat av: Majsan

Då får man hålla utkik då!!!=)

2007-07-09 @ 22:23:47
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Sandie

Mitt liv har väl inte direkt förändrats men jag har så mycket i huvudet också så inte så lätt att få ordning på allt! The secret går bra ihop med Feng Shui som kommer dyka upp i min blogg så småningom, det är lite liknande saker och DET har jag sett stor skillnad på =)

2007-07-10 @ 12:47:46
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Mari

DEN ska jag sno av dig sen då ;-)

2007-07-10 @ 14:42:32
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Majsan

låter som om det skulle var en bok för mig då ju!!!

2007-07-10 @ 23:38:58
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback