Inget nytt

Har inte bakat på länge nu, det känns, börjar få abstinens (eller hur det stavas) hehe! Jag får väl vänta tills allt annat är uppätet, fast de gula kokosrutorna är slut, eller förresten allt jag har bakat är slut, hmm.. man kanske skulle ta och baka imon då.. har ju inget annat för mig egentligen? Har ni något tips på vad jag kan baka för något? Kanske en kladdkaka.
Förresten jag var på stan idag med Rille, Mia och Viktor.. så gick vi in på Sjölands.. hehe, självklart! Så tog vi en fika, och jag blev jätteglad när jag såg vad hon hade i bakelsekylen, kladdkaka med vitchokladmousse på! *dreglar* gud vad jag har saknat det alltså, så underbart gott! Hennes kladdkaka är helt otrolig, den slår vilket konditori som helst.. ingen gör så goda som Nina! Så därför kanske man skulle göra kladdkaka imon, var ett tag sen man gjorde det hemma med. Vem gillar inte det liksom? *drömmer bort*
Japp nu har jag bestämt mig, då vet jag vad jag har att göra imon då.. hehe! =)
Som sagt, så kan jag ju inte ta kort på mina grejor, men jag tror nog alla vet hur en kladdkaka ser ut.. haha!

ξ Over and out ξ

Kommentarer
Postat av: mie

kladdakaka e inte fel de :P

Postat av: Dewdrop

mie: nej verkligen inte.. ska nog göra det efter middagen.. har glömt bort det.. hehe!

2007-01-28 @ 15:11:50
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Mari

Kom hit med lite kladdkaka!! *dregla* Tycker du får lägga beslag på Rilles kamera när du bakar ;-)

2007-01-29 @ 17:41:08
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Dewdrop

Mari: det blev aldrig nån kladdkaka.. jag orkade inte det sen, kanske gör det idag.. får se om vi har grejor till det.. =)

2007-01-30 @ 11:07:17
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback