Rolig fakta om mig

[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[ ] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[ ] Jag sjunger i duschen.
[x] Jag är en morgonperson. (beror på hur tidigt)
[ ] Jag betalade för min rington.
[x] Jag är petig med grammatik.
[ ] Jag är en sportfanatiker.
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[ ] Jag vet hur man skjuter.
[ ] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[x] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mie

okej att ja snor denna listan :P ?

Postat av: Dewdrop

mie: självklar.. hehe, =) behöver inte fråga om sånt.

2007-02-06 @ 20:38:37
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback