Utmaning

Jag blev utmanad av Desirée. Så jag ska försöka komma på 8 fakta om mig.

♦ Jag har beslutsångest, värst är när man ska välja mellan olika glassar i affären eller om man ska ha makaroner eller ris till maten osv.

♦ Jag är väldigt lättpåverkad, alltså att jag tackar ja till mycket som sälj i tex kataloger som kommer med posten, eller om det är ett "bra" erbjudande i ett mail.

♦ Jag är mjölkprotein intolerant. Kan inte äta/dricka någonting som har med mjölk att göra, men som jag säger ibland, jag får stå ut.. Jag kan INTE vara utan tex creme fraiche i maten.

♦ Jag älskar nästan all slags musik, i min mp3 spelare är det väldigt blandat.

♦ Ända sedan jag var liten har jag velat öppna mitt eget café, förhoppingsvis blir det verklighet inom 2år.

♦ Jag är utbildad bagare/konditor och går nu en KY-utbildning för att förbättra på mina kunskaper.

♦ Är ständigt trött, hur mycket eller lite jag än sover.

♦ Vill ha en bärbar dator, varför.. vet inte, jag bara vill.

Jag utmanar nu Mia, Izza, Mathilda, Sandie, Emelie, Ilona, Amanda och Monique.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Du e supergo du men jag har redan gjort utmaningen, den syns lite längre ner på bloggen eller i kategorin utmaningar =) Beslutsångest haha roligt ;)

Postat av: Desirée

Kul att läsa! :) Det verkar vara ganska vanligt att ha beslutsångest. Jag känner igen det där med bra erbjudanden; jag går på nästan alla som gäller tidningsprenumerationer. Låter spännande med eget café, hoppas det blir så!

2007-08-29 @ 17:34:11
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: emelie

utmaning antagen! :D

2007-08-31 @ 07:57:53
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: The City

Vad trevligt, men jag har redan blivit utmanad och ska göra den någon gång när jag har tid.. ;)

2007-09-01 @ 11:59:04
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: izza

meeeeh, jag har redan gjort den jö :P

2007-09-08 @ 19:38:42
URL: http://izabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback