She has done it again!

Satt och kollade runt lite på aftonbladet och såg nånting så nästan mina ögon höll på att ramla ut från skallen..
Före:                                                  Efter:
image50 image52
Det är inte någon som vet om det är silikonbröst eller en riktigt bra push-up bh.. men om man tittar på hennes bröst som dem såg ut innan så kan man inte få sådana utan silikon, hur bra bh man än har! Helt sjukt! När Simple Life gick på tv 3 så sa hon att hon gillade sina små bröst och skulle aldrig någonsin kunna tänka sig operera dem. Vad har hon gjort nu då? Jag tycker hon pasade bättre i mindre, ser ju bara mer bimbo ut nu!
Vad tror Ni, har hon silikon eller en riktigt bra behå?

Kommentarer
Postat av: Linda

är de däär en push-up bh..vill jag veta var hn köpt den! ;P haha

2007-03-15 @ 16:35:27
Postat av: Dewdrops

ja det vill jag med veta.. hehe! det fattar man ju att det är silikon! tss..

Postat av: Felicia

Det är push up, det går att få dom så stora.

2007-03-21 @ 12:51:18
Postat av: Dewdrops

Felicia: jaså, jag tycker dem ser overkligt stora ut.. hmm.. jaja i usa finns det väl allt å få tag på =)

2007-03-21 @ 12:59:50
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: pulse

jag tror inte de e silikon.

2007-04-05 @ 16:26:47
URL: http://pulse.blogg.se
Postat av: Dewdrops

pulse: nej jag vet inte, många som säger olika, men det ser ju nästan ut som det.. men vad vet jag?

2007-04-05 @ 20:00:02
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback