Annorlunda lista

Snodde en lista av Hanna =)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Att jag såg väldigt trött ut

2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Några små pengar som skramlar

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest..

4. Favoritplanet?
Har bara varit på en, så Jorden (eller Tellus rättare sagt)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Har aldrig missade samtal

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
En skrattande bebis

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En vit tröja med blekt guldigt tryck på två fåglar

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Usch nej

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Fight

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Beroende på om man ska sova så mörkt, annars ljust

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Känner henne inte så bra, men verkar vara en himla trevlig person

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Jag sussade så gott på kudden min

14. Vad står det i ditt senast mottagna sms?
Ett väldigt roligt sms från lillasyster


15. Var ligger närmaste Seven Eleven?
Hmm, tror det är i Karlskrona det närmaste!?

16. Vilket uttryck använder du mest?
Typ

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Rille min älskling

18. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Tigermannen

19. Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
Inte några

20. Vilken ålder har varit den bästa hittills?
Hmm, 16 tror jag

21. Din värsta fiende?
Finns en del

22. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Är på ett annat ställe just nu så ingen

23. Vad var det senaste du sa till någon?
Kommer inte ihåg?

24. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar, självklart!

25. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja

26. Senaste låten du lyssnade på?
Indietro - Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: Sandie

Lite annorlunda ja... =)

Postat av: Lisa

den var väldigt god också, i allafall på kvällen... på förmiddagen(när bilden är tagen) var den stelfrusen :(

2007-06-05 @ 19:02:22
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Mari

Klart jag köper den rörelsen till dig ;-) Eller inte :-P
Ska skriva en update på det med p-pillerna.. duktig du är som tipsar :-P

2007-06-06 @ 11:44:43
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback