Onsdagen

Igår var vi på Gekås i Ullared jag och killen. Trodde det skulle va större och mer organiserat där än vad det var, allt var liksom huller om buller. Men jag hittade ändå lite jag handlade, ett träningslinne och lite småplock. Sen gick
vi in på NetonNet så handlade han en 42" plasma tv, riktigt fin är den. Vad mycket roliga skyltar det finns egentligen på vägarna, vi körde förbi några; Fylleån, Ånalt och även Blåkulla. Var en stor skylt att om man svängde höger in på en väg så kom man till nåt som heter Blåkulla, vet inte om det var ploj eller vad det var, men jag missade att ta en bild.. Attans!

Har ni sett några roliga skyltar, eller ni kanske tom bor i en stad med roligt namn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite bilder på dina fynd hade varit skoj! :D

2007-07-28 @ 18:08:16
Postat av: Dewdrops

Anonym: mmm, jo bilder kan nog komma upp =P får se när jag orkar, e ganska lat av mig.. hehe!

Postat av: Mari

You know it, Porrarp, på väg mot Viktors föräldrar :-P
Du får ju slänga upp bilderna på skyltarna! :-)

2007-07-29 @ 22:21:20
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback