Testelitest

Ett litet tidsfördriv från Monique..

Var är du nu?
I vardagsrummet.

Lakrits eller choklad?
Beror på, glass; lakrits, godis; choklad.

Vilken tid gick du upp idag?
Halv tio.

Vad ska du göra i helgen?
Jobbade idag, slöa och tvätta imon.

Hur brukar du ta dig fram?
Tro det eller ej, jag promenerar.

När kräktes du senast?
Kommer inte ihåg.. var ett tag sen.

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Lön.

Har du sovit hemma i din egen säng inatt?
Nej, jag sover (bor) hos killen under obestämd tid ;-)

Det roligaste i ditt liv på länge?
Låter töntigt, men att jag träffade min nuvarande pojk.

Senaste alkoholintag?
Oj det var länge sen...

Har du haft mörkt hår?
Japp det har jag. Måste känna hur det känns att inte vara dum. =)

Vad såg du senast på tv?
"Artist Secret - All Saint" på VH1 just nu.

Vad ska du göra idag?
Eftersom klockan är mycket så ska jag göra mig iordning och sen gå och lägga mig.

Har du bott i något annat land?
Nej, skulle va trevligt..

Är du morgonpigg?
Nej verkligen inte.

Vad är du beroende av?
Sällskap, Delå´s kolsyrade morotsdricka och ibland lakritsbåtar.

Vem snackade du med senast?
Mie och Malin.

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Ja, oftast behöve rjag förbereda mig om det är något speciellt.

Vad luktar gott?
Parfymen jag köpte till killen.. kommer ej ihåg namnet.

Har du borstat tänderna idag?
Självklart.

Tycker du om broccoli?
Usch nej!

Vad är du snabb på?
Inte mycket kan jag ju erkänna.

Är du glad just nu?
Hmm, ja det är jag väl.. allt löser sig för mig, känns bra =)

Ja då var det gjort. Snabbt och kul, gör Ni det också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul lista, snor den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback