Lista/Utmaning

Tre saker jag inte förstår:
- Varför folk ljuger
- Varför folk krigar
- Hur mitt minne kan vara så kort

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Lampa
- Dymo
- CD/DVD-Skivor

Tre saker jag gör just nu:
- Skriver denna listan
- Sträcker på mig, så ont i ryggen
- Tittar på söten ibland som kollar på TV

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa till Italien och se Gigi D'Agostino
- Gifta mig och skaffa barn
- Ha ett riktigt välbetalt jobb

Tre saker jag kan göra:
- Baka tårtor
- Baka kakor
- Sova på magen

Tre saker jag inte kan:
- Vara ensam
- Tänka på mitt eget bästa i vissa situationer
- Se filmer som inte har svensk text

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Gigi D'Agostino -
Welfare
- Billy Talent - Red flag
- Eminem - Fack

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Att förstå vissa människors beteende
- Att kunna sjunga felfritt
- Italienska

Tre favoriträtter:
- Kycklingfilé med bandspagetti
- Tacos
- Panerad torskfilé

Tre personer jag utmanar:
- Mie
- Izza
- Lisa

Kommentarer
Postat av: mie

ja ska ta uppdraget på allvar o fixt de me en gång :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback