Jamenvisst

Kan man ha mindre att skriva om eller? Åååh jag blir galen. Så drygt..

Bakade en paj i fredags, men vi glömde bort den så den står forfarande i kylskåpet.. om inte någon annan har ätit av den nu eftersom jag inte är hemma.. meeen den såg väldigt god ut iaf. Kexchokladpaj.. nå, låter det gott? Receptet kommer sen, jag är hos söten nu så jag kan tyvärr inte hur man gör i huvudet, eller iaf vilka ingredienser det var och hur mycket. Jaja, den såg god ut iaf. Ska se om man kan komma ut till la familia och äta upp den där jädrans pajen. Vi var på fest igår, usch så trött jag var. Höll på att somna flera gånger. Hade liksom provjobbat innan så jag var ganska trött, å jag luktade fisk.. blää! Haha, jag provjobbade på en fiskerestaurang förstår ni =) Så mina byxor som hänger över badkaret nu för att torka har gjort så att hela badrummet stinker fisk, så äckligt..!

Jaja, jag skriver in receptet här senare. När jag väl fått tag på det hemifrån.
Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: lisoball

vitrysslands bidrag var en riktig pojkbands typ med lite lagom sväng och lätt text :D jag fastande för det helt klart :D så det var ingen hellikopter?! nån aning om varför?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback