Youtube

Ja nu har vi gjort det, jag och min lillasyster vi la upp en video där på lilla Tiger, ja Mie, lilla.. hehe =) Min sötnos filmade han en gång förra året med sin kamera och Tiger han är sån linslus. Han älskar att va med på bild. Här tex:
Visst är det en fin bild?

Senare idag hörde jag och Kina hur skatorna lät utanför, så kollade vi ut så hade vår ena katt tagit en skata, den levde ju med när det hängde från hans mun.. uuh! Så jag var snabbt ut med kameran i handen. Sen när han väl skulle äta upp den så flög den iväg, han var så ledsen sen. Stackarn, men han tog säkert en till sen.
image51

Ska in till killen idag. Jippi! =) Även om vi sågs igår så saknar jag han en massa!

Gjorde en tårta idag som var beställd, det är ett fototryck som kommer ifrån Fantan där Mie jobbar, allt är mjölkfritt i tårtan.


Ja det var väl allt just nu för stunden. Skriver väl igen om jag kommer på nåt.

ξ Bajj bajj ξ

Kommentarer
Postat av: Mari

Sööööt Tiger :-)

Postat av: mie

haha ja vet inte om ja kan hålla me om en liten tiger :P va najs att tårtan blev toppen...ja väntar med spänning på bild :)

2007-03-16 @ 23:20:30
URL: http://mie.blogg.se
Postat av: Dewdrop

Mari: ja jag vet, sååå söt e han!

mie: johoo, han e ju liten, iaf där..haha! ja bilden kommer sen, jag e inte hemma just nu.. kommer förhoppningsvis imon =)

2007-03-17 @ 13:14:25
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åh, vad söta katter!

2007-04-05 @ 16:25:51
Postat av: Dewdrops

anonym: tack så mkt =) ja dem är himla fina.. mina små sötnosar, hehe =)

2007-04-05 @ 19:59:18
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback