Tv-tittande

Ja nu är American Idol lsut, jag brukar inte titta på det men det kom bara upp i teverutan, och när man ser dem "härliga" männskorna som "sjunger" så fint, det går bara inte att sluta titta.. hehe =)
Visst jag sjunger inte heller bra, men det är ju lite synd om dem, när de kommer dit och tror att dem kan sjunga men sen bara får skit av den där Simon. Det känns ganska för jäkligt! Bättre att stanna hemma.
image48 Ja snart ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imon.. eller tidigare än vad jag brukar gå upp.. klockan brukar stå på 12.00 när jag öppnar ögonen.. haha! Nej imon ska jag upp vid antingen 8.30 eller 9.00 jag kan inte bestämma mig (besluts ångest!!) Ska ta en dusch innan jag går och äter frukost och gör mig iordning för resan.

Måste bara tipsa en sak till Er alla, jag har ju ingen modeblogg men jag köpte världens bästa grej! Alla tjejer vet väl hur tråkigt och jobbigt det är att raka benen, eller hur!? Rakhyvel är ganska jobbigt att använda sig av eftersom man måste skölja av den hela tiden, tar ju hur lång tid som helst att göra benen fria från hår.. hehe =) Ja och vax ska vi väl inte bara prata om.. Aaajj! Jag var hos en kompis i måndags och hon visade mig ett slags sandpapper som man skulle "skrubba" i cirklar på benen, och man blev fri från hår och man blev helt len så man behöver inte smörja in sig med nån kladdig kräm efteråt, helt underbart! De härliga "sandpapprerna" säljs i 3-pack och kostar runt 30kr.. inte så farligt. Håret växer inte heller ut på bara några dagar. Dem säljs i de flesta sminkaffärer. Ni som är trötta på rakhyvlar och vax.. gå direkt och köp dessa nu! =)

Hoppas att jag har inspirerat Er.

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Är det rasistiskt eller okej att säga blatte? Välkommen att diskutera vidare i min blogg!

Postat av: Kickan

De sandpapperna låter intressant, finns det något namn på dem?

2007-03-11 @ 16:10:30
Postat av: Dewdrops

Kickan: jag vet inte, tror inte det men det är annars att fråga efter det i en sminkaffär.. =) kan ju förklara att det är som sandpapper så vet dem vad du menar =)

2007-03-12 @ 15:29:29
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback