Rolig lista

Hittade en rolig lista som jag tänkte svara på och lägga ut här.. hehe =)


Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött och hungrig
Favoritgodis: Lakritsbåtar eller "punchknoppar".
Kläder just nu: En mjukiströja med t-shirt under och mjukisbyxor (slapp dag idag).
Musik just nu: Encore - L'amoure Toujoure.
Sommarplaner: Sola så man får lite färg på nosen.
Hur många kuddar sover du med: Två stycken brukar räcka ibland en och ibland tre, beror på vilket humör jag är på.
Spelar du nåt instrument: Nej men har spelat ex. blockflöjt (hihi) och tvärfljöjt.
Morgon- eller nattmänniska: Mer natt än morgonmänniska.
Vem är viktigast för dig: Min pojkvän och familjen.
Bio eller promenad: Lätt promenad, fast beror på vilken film som går då. =)
Är du kittlig: Ska man ju inte berätta, men ja. Säger inte var.. haha!
Snarkar du: Tror inte det.
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Vet inte om det är en insekt men annars sniglar.. uuh!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tror nog kunna läsa andras tankar. När man ville, så det inte blir som "Vad kvinnor vill ha" haha.
Vad vill du jobba som? Konditor.
Stökigt eller välstädat? Gillar städat hos andra men jag har ganska stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej verkligen inte, är höjdrädd.
Gillar du att sjunga? Bara när jag är själv eller sitter i killens bil med hög Gigi D'Agostino musik.
Anser du att du är stark? Jag kan om jag vill.
Vad gör du om du får hicka? Brukar låta det gå över av sig själv eller så skrämmer nån mig.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar och värme.

Kommentarer
Postat av: Linapinafina

Finfin layout! =D

Postat av: Malin

Ooo din logga frestar juh :P

2007-03-05 @ 19:09:23
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: hille

Utmanad =) Läs min blogg...

2007-03-06 @ 13:49:43
URL: http://peerless.blogg.se
Postat av: Dewdrops

Linapinafina: tack det är min syster som gjort den åt mig =) modigh.webblogg.se =)

Malin: ja visst gör den, det är det som är meningen.. haha! =)

2007-03-06 @ 18:05:24
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Dewdrops

hille: ja jag ska se vad jag kan göra =)

2007-03-06 @ 18:07:37
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback