P3 i ett nötskal!

Jag vet, det var länge sen jag skrev här sen sist. Men jag orkar liksom inte sitta här varje dag å skriva flera inlägg om dagen, jag är inte riktigt sån, DET måste komma till mig om jag ska skriva nåt. Jag vet jag är tråkig!

Skriver med min sötnos på msn just nu, så skrev han en sån gullig grej.. citerat från programmet DojDoj från P3: "Stoppa mig i ett örngott och kalla mig kudde" Låter det inte bara för roligt? Jag kan skratta än åt det. Jag vet, sån dålig humor jag har, eller är det ni som har det? =) Ja vi får väl se om han kommer med nåt mer roligt citat..
image59
Ja han ser ganska rolig ut, han Dojdoj.. =)
Här kan ni läsa lite om han och även lyssna på några av hans program. Ta er tid för guds skull.. han är roligare än han ser ut =)

Ja det var kanske allt för denna gången, kommer kaaaanske göra ett inlägg till senare idag, vi får se om jag orkar.. =)
ω Bajj bajj ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback