Minnesluckor

Det har hänt något konstigt.. det är precis som Izza skrev en gång i sin blogg, att hon hade fått en blackout under en viss tid.. jag har fått en jag med nu.. hel skumt för det täcker en hel dag. Jag har inget minne alls över vad jag gjorde igår (lördag). Jag kommer ihåg att vi tittade på en film på kvällen, kommer inte ihåg vilken men Han somnade i soffan och att jag gick å la mig sen i sängen direkt när filmen var slut. Men vad gjorde jag innan? Iiih!

Minnet börjar komma fram lite smått, kommer ihåg att vi åt kyckling till middag, eftersom det var jag som gjorde den borde jag komma ihåg det.. hmm..?

Jaja, det får väl vara så som det är. =) mår lite konstigt, en kompis hade kräksjukan i onsdags, gick över sen dagen efter, vi var där på fredagen. Mamma hade kräksjukan igår, gick över dagen efter, har träffat henne under hela helgen, Åhh, nu börjar jag känna mig lite halvdassig, men vet inte om det är det, känner mig lite febrig, har sån konstig känsla i magen, sån som jag alltid får när jag ätit vitlök. Hehe, jag vet konstigt och nej jag är inte allergisk. Huhu, jag vill inte bli sjuk.

Ska snart sätta mig vid tv:n, linda en filt runt mig och zappa se om det är något på dumburken.. Allt känns så mkt bättre när man sitter inlindad.. haha! Eller det kanske bara jag som är lite knas. Ehm.. Jaja!

Ni får ha det så bra, håll er friska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli inte sjuk ann-sofi!

2007-03-19 @ 16:49:19
Postat av: Dewdrops

anonym: nej jag ska försöka låta bli, änsålänge har jag inte känns av nåt..

Postat av: izza

inge roligt :/

2007-03-19 @ 20:25:50
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: Dewdrops

izza: nej verkligen inte.. har fortfarande inte kommit på vad som hände.. hehe!

2007-03-20 @ 13:24:02
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback