Jag vet

Jag skulle lägga upp en bild på den där citronmarängpajen.. men jag har vart lite smått förkyld så jag har inte kunnat göra den ens.. Förlåt. Men jag ska försöka baka den imon. =) Tror det kan vara väldigt uppfriskande med det, citronpaj.. mums! Så då ska jag ta en bild på den och lägga upp här så ni får se hur god den ser ut.

Har äntligen hittat låten jag letat efter, eller den spelades på p3 faktiskt, tro det eller ej! Men nu vet jag att gruppen heter Encore, och låten såklart L'amour Toujour (Gigi D'Agostino´s låt, jag vet). Har även fått tag på den med så jag har den i min winampslista, äntligen.. wihoo! =)
gigi

Sitter här och kollar på min söta muffins jag skickade efter från
Izza, hur söt som helst! Liten brun grej med rosa topp och strössel på.. hihi! =) Men var hittar jag en lång kedja till det? Gärna någon butik för jag vill handla det idag.. hehe =)

Ska till Hanna idag, hon fyller år, Grattis! Så jag ska in till stan idag och handla present.. sen möts vi så ska vi hyra film och ha en trevlig filmkväll hemma hos henne. Har ni något förslag på film man kan hyra?

ξ Tack för mig ξ

Kommentarer
Postat av: IZZA

åhh, har du fått den nu? vad kul :)
jag köpte min kedja på Panduro, men då måste man sätta dit länkar själv.. men Guldfynd? H&M? Glitter MÅSTE ju ha, de har ju ALLT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback