Moussetårta

Lägger här upp en bild på en tårta jag gjorde när jag praktiserade på Sjölands konditori, den är till min pojkvän då han fyllde 22 år =) Det är en moussetårta med smak av mörkchoklad och blåbär. Helt underbart god kombination. Tycker jag iaf =) Jag dekorerade med lime för att det är himla fint att ha det på en tårta, jag la även vita chokladpinnar, guldiga sockerkulor och så fick Nina göra en röd bil. Bilen ska representera hans röda Saab han har. Smart va? =)

tårta


 
Har inte fått tag på dem med com-kabeln heller, dem har telefontid mån-tis, 10-12. Illa att jag ringer på en onsdag, får vänta en hel vecka! Men det löser sig nog. Ska bara komma ihåg att ringa nästa vecka med, jag vet ju hur jag e med minnet, blir bara värre å värre för varje dag som går, läskigt! =/

ξOver and outξ

Kommentarer
Postat av: mie

sånt där me kundtjänst kan man inte bli annat än trött på iblan...telefontid mellan 10-13 vikket skit !

Postat av: Dewdrop

mie: ja precis, men bara två dar i veckan, vilket skit! borde vara varje dag, eller iaf varannan kanske =) jaja, det blir nog bra.. skriver här igen när jag får veta mer..!

2007-01-17 @ 16:40:43
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Mari

Har aldrig sett bild på denna tårtan, men den va ju skitsnygg!! :-D

2007-01-18 @ 12:30:32
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Dewdrop

Mari: jag gjorde den på Sjölands å så åt vi den hemma hos rille, så inte så konstigt att du inte sett den.. hehe! men jag blev nöjd med den iaf! =)

2007-01-18 @ 19:12:11
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback