Fotbollstårta

Jaha, nu har man fått en beställning till =) Så himla kul! Det är samma som beställde dem andra tårtorna som jag lagt in bilder på i ett annat inlägg.. Det är den minste tror jag som fyller år och då är det den ena i familjen som är mjölkallergiker, så jag ska göra en tårta till honom. och han vill ha en fotbollstårta igen, men jag vill göra lite olika och inte ha samma hela tiden. Han ville även ha en större tårta än den han fick förra gången. Så jag ska göra en ganska stor, men ändå lagom. (Hoppas jag iaf..) Det är så att han spelar fotboll så jag ska göra loggan för hans lag på tårtan, med några små fotbollar lite överallt på tårtan. Bild kommer när jag gjort den. Dem ska inte ha den förrän mars så det dröjer ett tag till.. men jag har suttit och funderat lite på hur den ska se ut, och även letat upp loggan på internet..

loggaHällaryd står H:et för.. =)
Ska gå in till Sjölands och fråga om jag får köpa lite marsipan av Nina. =)
Det blir nog en väldigt fin tårta det..
Ja det var nog allt det jag skulle säga idag..

ξ Ha det jättebra allihopa ξ


Kommentarer
Postat av: mie

coolt :P ska du köra ett fototryck elle du kör på egenritning ?

Postat av: Dewdrop

jag kör egen ritning.. vet inte vart jag kan göra det billigt.. ?

2007-01-28 @ 18:34:23
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Mari

Gå in på ett café som gör fototryck å fråga om du får köpa ett fototryck? kanske man kan.. om de inte ä alldeles för dyrt.. men isf får man nog höra innan man gör de, me de som ska ha tårtan, om de ä beredda å betala.. Annars tror jag det blir bra när du gör egen ritning.. Fan va kul att du får mer beställningar!! Jag vill oxå kunna göra något sådant åt folk :-P Får man klippa folk fastän man inte är utbildad? Det skulle jag kunna göra :-P

2007-01-29 @ 17:43:26
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Dewdrop

Mari: jag har kollat med mie, å dem gör sånt, med mies rabatt så kostar det ~75kr, men jag tycker nästan det e roligare att göra själv.. =) jag vet inte vad du ska hitta på för nåt för att tjäna pengar.. får fundera på vad du e duktig på =)

2007-01-30 @ 11:06:29
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback