En födelsedagstårta till

Min svärmor skickade en bild på en tårta jag gjorde till min pojkvän när han fyllde 21år. Tack Cina =) Denna tårtan gjorde jag i skolan och det är en helt vanlig prinsesstårta fast den ser lite annorlunda ut. Den dagen han fyllde år hade jag ett litet tema, den bilden som är på tårtan, Biohazard ville han tatuera in på överarmen, så han fick ett presentkort på People Tatoo i Karlskrona så han kunde göra den. Tycker jag va snällt av mig =)

tårta

Kanske inte den snyggaste tårtan jag gjort, men ganska häftig. Man ser att den inte e proffsigt gjort, hehe! Men jag var stressad den dagen. Svart marsipan med grönt märke. Min lärare sa att han tyckte det skulle va så, men det ska ju vara gul bakgrund och svart märke. Men han trodde jag menade gruppen Biohazard och dem har tydligen dessa färgkombinationerna. Dumma Jens! =/
Lägger även upp en bild på hur tatueringen blev, om det är nån som är nyfiken

tatoo

Inte så tokig va? Väldigt snygg tycker jag, han som gjorde den, han är väldigt duktig =)



Har även hittat en telefon jag vill ha, eller rättare sagt två olika, har svårt att välja, men dem kostar ju en hel del så plånboken säger ifrån. Men antingen Motorola razr v3i, eller Motorola razr d&g.. skitsnygg! men kostar ju därefter. Nästan 3500, har inte riktigt råd att lägga ut så mkt p en telefon som ändå inte har så mkt finesser i sig, men den v3i kostar runt 2000-2300 och har massa roliga saker =)
Men jag vill ju ändå hålla mig till samsung eftersom jag har lärt mig deras menyer och att skriva meddelande är det svåraste som finns när man har ny modell.. iih!

Kommentarer
Postat av: mie

coolt ann-sofi de kände ja inte till om tårtan...va va ja då ?

Postat av: Dewdrop

jag gjorde den efter skoltid, jag var med hanna på sjukan, så jag åkte dit efteråt och gjorde den.. =) hehe!

2007-01-17 @ 22:09:14
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Rille

Tjena kickan

ganska kass bild på min tatto men det var den enda jag hade..

pussen

2007-01-18 @ 14:49:40
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Kina

Rille: men den blev jättebra ändå, man ser ju vad det föreställer iaf =)
pussen

2007-01-18 @ 19:09:31
Postat av: Dewdrop

oj, skrev in min syster namn, hehe! där det står Kina e det jag som skrivit..

2007-01-18 @ 19:11:11
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Stina

tårtan blev ju jättefin :P

2007-01-19 @ 00:15:11
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Dewdrop

Stina: tack så jättemkt, kanterna blev lite "naggade" men det duger, man ser ju vad det föreställer =)

2007-01-19 @ 15:35:02
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback