Dagen som gått

Idag har det varit en ganska lugn dag, som vanligt egentligen, men det är väl för vädret, blåser å regnar hela tiden. Och sen till sommarn ska det bli rekordvärme.. något att längta till eller?
Min storasyster har fixat fransk manikyr till mig, snyggt blev det, brukar inte annars göra iordning mina naglar. Nu e jag fri från jobb (änsålänge) så nu får jag fixa med naglarna, men om det bli att stoppa ner fingrarna i degar igen, då blir det att klippa av dem å aldrig ha nagellack eller något sådan mer.. *iih*

Jag har även som ni märker, skaffat mig en blogg, tänkte, alla andra har ju en, så varför inte jag med? jag har alltid velat ha namnet "cakesofheaven" till nånting, så det var ett bra tillfälle då ju.. =) sitter å försöker lära mig hur det funkar, å vart allting ligger, Mia visade mig när hon gjorde det, så jag fattade inte så mkt då, men jag har en bra partner på andra sidan skärmen (msn) som hjälper mig om jag får problem.. eller hur Mie? hehe. Hjälp kan nog behöva i framtiden, eller imon kanske.. vet aldrig när jag glömmer bort allt.

har även gjort en chokladpaj idag, helt underbart god blev den, fast alla andra säger att den blev kvalmig och mättande, men god säger jag som älskar allt som har med choklad att göra. kommer lägga upp bild på pajen, min syrra har bild på den i sin kamera så jag får vänta tills hon kommer hem å laddar över den å skickar den genom msn. fråga gärna om receptet. jag delar gärna med mig av det goda. =)
och om ni har nåt gott recept får ni gärna dela med er av det till mig.

sitter nu vid datorn och äter chips och tar det lugnt, väntar på att det ska bli lördag så jag kan träffa min miele, som heter Richard =)    Io ama mio Richard.. så det så.

nu ska jag nog gå ock lägga mig, ska upp tidigt imon å göra mig iordning. kalas imon, äta smörgåstårta å va allmänt trevlig, som jag annars alltid är =)

ξ tack å adjö! ξ

Kommentarer
Postat av: mie

va najs vem fyller år ?

Postat av: Dewdrop

Rilles farfar fyllde år.. så vi åt smörgåstårta å vanlig tårta.. så nu e man mätt.. hehe!

2007-01-13 @ 21:15:41
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Mari

Nice nice :-) Skickar bilderna till Kina på msn nu ;-)

2007-01-13 @ 21:28:40
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback