Chokladdryck

Ja nu har jag gjort den, gjorde fyra stycken till mig, Kina, mamma å pappa, hehe! Inhandlade 100g vit choklad och 100g mörk choklad.. jag kan verkligen rekommendera den med vit choklad. Så himla god va den! Det enda negativa var väl att den var så attans varm. Men det gick ändå. Väldigt söt men ändå inte. =) Men den mörka var ganska stark, smakade väldigt mycket kakao eftersom det var 70%. Skulle nog va godare med vanlig mjölkchoklad istället men om man gillar kakao så är den andra ett bra val. Hoppas att ni testar någon av dem för det kan jag verkligen rekommendera!

Det var nog allt för ikväll.. tack för mig.
ξ Over and out ξ

Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:49:41
Postat av: Dewdrops

Antonio: tack.. hehe, det var rätt gott det där.. verkligen värt att testa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback