Attans

Jag beställde en com-kabel till min telefon så jag skulle kunna lägga över bilderna på mina marsipanfigurer så ni skulle få se dem. Idag fick jag den, superglad blev jag. Kopplade in den när jag kom hem till Rille, funkade det? Nej. Vad är det för fel på min telefon, eller är det fel på kabeln, ska ringa dem imon och se vad dem säger, jädrans skit. Men om det är fel på telefonen så vill jag ju inte skicka iväg den eftersom då försvinner allt jag har på den, och då är det ingen mening att ha en usb, eller en com-kabel, för då finns ju inte bilderna iaf. Gud jag blir så deprimerad. Men vi får se vad dem säger imon, jag uppdaterar er när jag pratat klart med dem. Och förresten, förpackningen den kom i, slängde jag i soptunnan så den kan jag inte använda att skicka tillbaka kabeln i, för den luktar spya.. uuh! Så då får jag köpa en på posten för 30spänn. Vill jag det? Nej! Buhu.. vill ha ny telefon. Är det nån som vill sälja en samsung för en billig peng? Hör av er isånna fall till mig. =/ Ska kika lite på blocket med se vad folk har att erbjuda.

ξTack för migξ

Kommentarer
Postat av: mie

ha du blåtand på telefonen satsa på ett sånt där blåtand man sätter i usb-hålet på datorn...så gjorde ja när min kabel inte funkade :P

Postat av: Dewdrop

jag har ju tyvärr varken blåtand eller ir.. skit telefon! men så synd eftersom mamma å pappa köpte den till mig i studentpresent, vile ju verkligen ha den. men så dumt när den inte e så gammal. stackars mamma å pappa.. hehe! =)

2007-01-17 @ 16:41:51
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback