Update

Dags att göra ett inlägg nu.. det var ett tag sen.. jag orkar inte skriva flera stycken varje dag, känns som om jag har bättre saker för mig, fast egentligen har jag kanske inte det.. men det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Har sökt jobb på Sjölands, väntar på svar.. sökt även på Glitter här i stan, kommer få svar inom 4veckor stod det. Så det är väl bara att vänta och se. Om jag inte får något av dem vet jag inte vad jag ska göra, vill ha ett jobb.. är så mycket som jag skulle göra då. Gå med i Motiva, träna där i alla fall 2 gånger i veckan. Skulle vilja göra så mycket, men man får väl vänta. Nånting jag ska göra är att lägga undan en viss summa pengar varje månad (om jag kan), till nånting som bara mina närmaste vet vad det ska gå till. =)


Ska ringa 24shop imon och klaga, har väntat 2veckor nu på mina pengar för den där förbaskade kabeln.. men inte kommer dem. Ska hota att gå till konsumentombudsmannen, se om det hjälper! Får väl hoppas på det. Även om det inte är mycket pengar jag ska få tillbaka så är det ändå principen. Ni förstår?

Ska snart färga mitt hår.. jag har just nu nån rödbrunaktig färg med ganska mycket utväxt, inte för snyggt alltså, så jag ska få min naturliga hårfärg igen och bli kallad dum blondin varje gång jag gör nåtgot som nån "normal" inte skulle gjort. Ni som är blonda vet väl vad jag menar?

Har även haft så fruktansvärt ont i handleden denna helg, eller nästan hela veckan fast nu i helgen var det värst, fingrarna svullnade upp så jag kunde inte få av mig mina ringar när jag skulle sova. Sen nu har jag skavsår från bandaget jag haft på mig inatt, ser ut som jag skurit mig flera gånger på handleden.. uuh! Tycker att det är jättekonstigt. Jag brukar få sån värk ibland och så håller den i sig kanske några dagar. Vet inte varför jag får sånt ens? Denna gången var lite annorlunda med, för nu är jag helt avdomnad uppe på handen, ni vet som när man vart hos tandläkarenoch haft bedövning så känner man knappt att man tar på kinden tex.. så känns det på handen. Vet nån vad det kan vara? Kanske bara någon muskelinflammation? Jag vet inte..

Nej nu får det nog vara bra, har inte så mycket mer att skriva. Kommer uppdatera så fort jag orkar och har tid. Om jag hittar ett gott recept på internet eller någonstans så skriver jag in det här med. Ska leta upp en smarrig efterrätt nu till hjärta  Alla hjärtans Dag =)  hjärta
Även om inte jag ska fira den nåt speciellt så kan jag ju ändå dela med mig av livets godheter.. hehe!

ξ Ha en underbar dag ξ

Kommentarer
Postat av: mie

good att du e tillbaka i bloggandet...ha du oxå problem me de där msn ?! ja tror ja håller på o sönderstressa mej av de !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback