Underbar musik

Har upptäckt en ny grupp, sett deras senaste video på mtv flera gånger. Så underbart skön musik. Gruppen jag pratar om är rockbandet Hinder, och låten är såklart Lips of an angel. Om ni inte hört den så gå in här. Har även börjat lyssna på My Chemical Romance och Billy Talent. Min musiksmak är verkligen varierande, alltså jag lyssnar på allt från House till Emo. Lite konstigt, hehe. Men det är svårt att hålla sig till just en musikstil, som min lillasyster tex lyssnar på, ja jag kan inte alla namn men det är i stil med Dimmu Borgir, (om det nu stavas så) till Christina Aguilera. =) Det kallar jag blandad musiksmak.

hinder
Sångaren Austin Winkler från gruppen Hinder.

Det var nog allt för denna gången. Mer om allt å ingenting kommer väl upp nångång snart igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback