Kallt idag

Även om inte det är så mycket på termometern -3.0oC, men när man väl är ute det är då det känns som 20 minus, nästan ialla fall bara för att det blåser så fruktansvärt mycket hela tiden. Jag har ännu inte fått tummarna ur r*ven och fixat in bilderna från kakorna jag gjorde i förrår. Ah, kris snart ju, men jag känner inte lust till nånting just nu. Känns som om jag börjar bli sjuk, jätteförkyld och ont i halsen och även nästan hela kroppen är öm. Hm, är det nån sjuka som kommer nu då? Vill inte! Men men, man får väl kurera sig med att dricka varmt honungsvatten och hålla sig i sängen, eller sitta i soffan med täcket om sig och glo på en film. Ett väldigt bra tips faktiskt. Man blir ompysslad då med. Haha =)
förkyld Ja det får väl va allt för stunden. Ska se när jag orkar lägga upp bilderna på kakorna, ska även lägga in receptet med till Er.

ξ Ha det så fint ξ

Kommentarer
Postat av: Liv

Farlig blogg det här... Alldeles för många frestande godsaker :-P

Postat av: Dewdrops

Liv: ja jag vet, men härlig ändå =) hittade du nåt bra recept?

2007-02-23 @ 22:03:52
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback