Receptinsamling?

Jag funderar på att lägga ut ett recept på nånting, men jag är så inspirationslös.. jag vet inte vad för recept jag ska lägga ut, små kakor, tårtor, bakelser? Vad tycker Ni? Kom jättegärna med förslag, om ni letat efter något recept på nånting men inte hittar nånting så får ni jättegärna fråga mig om jag har något smaskigt recept på den kakan eller t om brödet ni letar efter. Är glad att få hjälpa till. Funderar på att kanske ha varje torsdag ett recept på nåt fredagsgott till kaffet eller liknande. Ni får bestämma vad för recept som ska upp idag! Hjälp mig och hitta.. kan även lägga upp fler om det kommer in så mycket att jag inte kan välja =)
image67

Ha en härlig varm sommardag

Kommentarer
Postat av: Jennyh

aa, har sett dem med.. men jag hatar svart & rött. speciellt till våren :D så dom gick bort. synd att de inte fanns i lite mer somriga färger...

har du något bra recept på morotskaka? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback