Påskigt värre

Eftersom jag är konditor så måste jag ju bara göra en tårta nu till påsk.. haha! Så igår så blev det en rikigt smarrig sådan. Vi hade två maräng bottnar hemma som jag använde och så vispade jag grädde och hackade dajm i små bitar som jag blandade i den vispade grädden =) Smaken påminnde väldigt mycket om Swartzwaldtårta. Verkligen übergott.. haha! =) Eftersom det är påsk, så ville jag ha lite påskig tårta med, tycker det är som en vanlig tårta som helst annars. Så jag tog fram lite marsipan jag köpt och började knåda, jag kom på att jag hade ju ingen bild på kycklingar jag kunde gå efter så jag gjorde det ur eget huvud.. hehe =)
Postar här en bild på tårtan när den var färdig att börja ätas av!
image72

Tycker den ser riktigt god ut, eller vad tycker Ni?


Kommentarer
Postat av: Mari

Yummy ;-) Synd jag mådde så dåligt så jag inte orkade smaka :-(

Guuuud vilken snygg bild du har på tårtan!! ;-D *hihihihihi*

Postat av: Dewdrop

Mari: ja just det, du smakade aldrig.. hmm, synd ja verkligen! men vi har lite kvar i kylskåpet du kan ta.. haha! fast den hinner nog bli dålig innan ni kommer va? =)

ja visst e bilden snygg, kunde inte gjort det bättre själv.. hehe ;-)

2007-04-08 @ 13:48:37
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se
Postat av: Maria

jättefin!!!!

2007-04-08 @ 21:24:21
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Julia

Gud vilka underbara tårtor du gör!!
Jag älskar att baka och nu blev jag värsta inspirerad. :)

2007-06-18 @ 23:40:05
URL: http://heartquakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback