Paris

Gjorde ett inlägg för ett tag sen om Paris Hilton. Hon chockade typ alla med värsta brösten, det talades om att det var silikon, men många andra trodde det var en riktigt bra BH.. Fick svar på det när jag läste i Jennyh´s blogg där hon hade skrivit ett inlägg om just detta. Så hon hade skrivit med att det är en BH, från Victoria Secret´s nya BH "fake body". Den finns som jag fattar det som att köpa via deras hemsida nu. Någon som är insatt i hur mycket dollarn är uppe i nu? Så man vet vad dem kostar? Kan inte sånt =) Lätt att man ska köpa en sådan om det är så bra, OK hon hade ju inte jättesmå bröst innan, men dem var ju ändå ganska små, så om man får sådan Push-up så lätt att jag köper den då =) Såg att dem har väldigt många olika storlekar, är inte ofta man hittar snygga BH:ar i små storlekar, eller stora för den delen. Dem har tex en här den minsta storleken är 32A och den största 38D. Vet dock inte hur dem räknar, är inte ofta jag sett iaf en BH här i Sverige som har storlek 32 eller 38 heller för den delen. Oki jag är inte så insatt på hur man vet vilket som är 32? Hittade en "tabell" som man kunde räkna ut vilken storlek man behövde.. men om den stämmer vet jag inte, får hoppas på det =)

Någon som vet hur mycket en Inch är? <-- Är jättetacksam för svar om någon vet =)



Kommentarer
Postat av: Jennyh

kolla här för att göra om mått med mera:
http://hemsidor.torget.se/users/b/bohjohan/convert/conv_s.htm#length
dollarn ligger väl ungefär runt 7 sek, kolla på www.forex.se :D

Postat av: Jennyh

aaa jag skulle också kunna tänka mig att skicka efter en :)

2007-04-05 @ 21:25:10
URL: http://missjennyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback