Muffinsen

Ja då har vi haft tacokväll, underbart gott =) har nog aldrig vart så överfullt på köksbordet som det var nu idag.. haha! =P Lägger in en bild på hur det såg ut när vi hade lagt upp allt på bordet. Sen efter det så gjorde jag citronmuffinsen, det blev ingen höjdare kan jag ju säga, verkligen inte det godaste! Smakade som en seg brylépudding, typ!? Konstigt jag vet, men inget recept jag rekommenderar.. kanske ska testa receptet utan citronsaften.
image88

Bordet med massa mat =P
image89

Lägger även in en bild på, ja ser Ni vem det ska föreställa? Tyckte den va så kul när vi såg den när vi var ute och gick..
image90

Gud vilken lång runda vi gick innan idag, har nog aldrig gått så långt på väääldigt länge.. puuh! Vi gick härifrån till Netto, sen till CityGross sen hem hit igen. Jag vet att Ni inte vet vart här ligger, men det spelar ingen roll =)

Just nu sitter jag med en Marabou Mjölk choklad.. så gott ska det bli att sitta och knapra på den till en film. Får se vad det blir för film bara.. hmm, är det något bra på TV ikväll?

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Christina W

Tacos är husets ungdomars favvo. Men även vi som passerat tonåren gillar det skarpt. Så jag förstår att det blir fullt även runt ert bord.

Postat av: crazypill

taco e gött! =)

2007-04-29 @ 19:28:31
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback