Lika som bär?

En man ~40 sitter och läser Metro och knäpper lite smånervöst med fingrarna mot benet. En tjej ~25 kliver på och sätter sig snett emot mannen som börjar stirra på henne väldigt intensivt.
Mannen: Jag måste fråga om du är släkt med Linda Haglund?
Tjejen (något förvånad): Ursäkta?
Mannen (fortsatt intensivt stirrande): Är du släkt med Linda Haglund? Först så trodde jag att du var hon.
Tjejen (lite avvaktande): Nä, det är jag inte.
Mannen: Okej, måste bara fråga. De säger ju att alla i världen har en dubbelgångare. Du kanske är hennes då?
Tjejen (ler lite): Nja jag har aldrig hört förut att jag är lik henne?
Mannen (avbryter henne och säger hetsigt): Ja folk brukar säga att jag är lik Robert Gustafsson?
Tjejen (tvekande): Nja kanske att det finns en viss likhet där?
Mannen: ?ja fast jag är inte lika tokig som han då förstås.


Tjuvlyssnat

Kommentarer
Postat av: Christina W

Man får väl hoppas att det inte var min man .... *Skrattar*

Postat av: Mari

Öhh dööh :-P
Vad göööör du?

Bli nu inte en tjuvlyssnat blogg :-P hihi

2007-04-29 @ 22:17:23
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: maria

hihi, så kul med tjuvlyssningar=)

2007-04-30 @ 12:47:25
URL: http://amarialarsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh, vilken fin blogg de här var! Helt kär!

2007-08-30 @ 20:05:16
URL: http://www.fantastiskblogg.webblogg.se
Postat av: Jeanette

Hej! Skulle du vilja vara bussig och skriva upp ett recept på swartzvaldstårta?

2007-11-11 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback