Jobbar, japp det gör jag

Eller nästan i alla fall, praktiserar på Arken i Karlshamn.. ska vara här nu i 8veckor.. Ska bli kul! Är på "jobbet" just nu så det är därför jag skriver, här =)
Vet inte vad jag ska göra nu till helgen, ska åka hem imorgon och lämna lite tvätt och sova i min egen säng och ha en lååång sovmorgon, hehe! Ska bli så skönt. Under tiden jag skriver detta inlägget får jag kasta och sparka iväg bollar åt Bella, den ena hunden dem har här på Arken. Så söta dem är.. =P
Jahaja.. vet inte vad jag ska skriva mer.. ska avsluta det här nu.. Just det, kom på att jag fick ett sms av min syster innan och hon skrev att hon hade en present till mig. Låter himla najs =) Får väl se om jag får det senare idag eller när det blir. Jaja.

Bajj!

Kommentarer
Postat av: Mari

Riktigt nice present fick du! Jajemen! ;-)

Du kanske ska berätta att Arken är en djuraffär ;-)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback