Grillat är godast!

Är hemma nu, väntar på grillade revbensspjäll och potatissallad.. Hur gott är inte det då!? Har längtat efter grillat nu ett tag, iofs jag grillade korv i tisdags med några vänner men det är ju inte samma sak.
Idag så ringde killen mig när jag stod och gjorde ingenting på Arken och sa att han behövde någon att fördriva tiden med. Svårt att förklara hur/varför. Men iaf, så frågade jag Evelina (hon på Arken) om jag fick ta en liten rast, jo självklart får jag det! Det blir en promenad till torget, och vad är det vi ställer oss i för kö till? Jo glass! Jag fick min vilja fram, mjukglass. Fast jag skippade strösslet och tog en mjukglass med vaniljsmak i en liten bägare =P

Gottgottigottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback