Godmorgon

Nu är jag vaken, mätt och belåten. Jag har precis ätit frukost. Gottgott! Igår kväll, oj vad jobbigt det var att somna, så jag kom på en sak Mia berättade att man sover bättre om man sover jämte någon man tycker om. Det kan jag hålla med om. Så jag tänkte, jaja men då gör jag så det känns att någon sover jämte mig, jag lägger en kudde jämte mig i sängen som jag höll om nästan som en nalle.. haha! =) Men sen under hela natten sov jag hur bra som helst! Vaknade inte ens av ljudet av pelletsbrännaren nere i källaren som jag brukar. =P Så det var en skön natt. Ska snart åka med till containerna och slänga lite skräp som vill rensat ut här hemma. Är ju en hel del. Sen blir det väl en resa in till stan, väcka söten som ligger säkert och sover i sängen då. Ja så ser väl min förmiddag ut än sålänge, kan ju bli ändring på det med.

Har ett tips på en väldigt bra sida, man kan få jättefina smycken nästan helt gratis! Zylber heter sidan. Det är såhär nämligen, om jag värvar just Dig så får Du ett presentkort från den sidan på 50kr att handla smycken för. Då räknas frakten in i dessa 50kr med. Dem har även en viss upplaga av smyckena så dem kan ta slut. Men det finns ofta massa av dem. Och det finns verkligen hur mycket fina saker som helst! Skriv er mailadress i detta inlägg så värvar jag er så ni kan handla smycken Ni också =)
image87

Kommentarer
Postat av: katarina

du kan få värva mig? [email protected] :)

2007-04-28 @ 17:58:01
Postat av: Daniela

gärna mej också! [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback