Frukost

Japp, lite sent bara men.. jag blev tvungen att stanna hemma idag från praktiken. Jag gick hem igår strax efter 1-tiden. Mådde inge bra, känner mig febrig ibland, huvudvärk som tusan. Mer än vanligt.. =/ Så idag kände jag att jag inte orkade gå. Så ringde vid 10 och sa att jag inte kommer men ska försöka imorgon istället. Känns himla tråkigt att behöva missa dagar, om jag missar det så förlorar jag ju pengar. Tyvärr. Men idag ska jag försöka piggna till, inte ligga vid TVn hela dagen då känner man sig alltid sämre. Haha! Nej jag ska försöka städa lite, diska kanske. Ska göra mitt bästa att bli pigg. Kanske tom gå en runda? Hmm, får se om jag hittar någon att gå med! =)
Jaja, tack för mig, hörs kanske mer senare. Så uppdaterar jag om jag fått allt det jag skrev ovan gjort.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du kan gå med Kit, hon vill ju aaaalltid gå med ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback